Skip links

Social Media Advertising
για ξενοδοχεία

Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα σας στοχεύοντας ταξιδιώτες στο Facebook και το Instagram.

Κατευθύνετε τους εν δυνάμει επισκέπτες σας στο website σας.

Η διαφήμιση σε συγκεκριμένα κανάλια μας επιτρέπει να ομαδοποιήσουμε όλους τους παραπάνω χρήστες, με βάση τις ανάγκες τους, και στη συνέχεια να τους στοχεύσουμε με κατάλληλα διαφημιστικά μηνύματα. Ο τελικός στόχος είναι να κατευθύνουμε τους συγκεκριμένους χρήστες από τα social media στα οποία βρίσκονται εκείνη τη στιγμή, στη σελίδα του site σας όπου θα ολοκληρώσουν την κράτησή τους.

Facebook

Προωθήστε εκδηλώσεις και αποκλειστικές προσφορές που αυξάνουν την πληρότητα και τα έσοδα του ξενοδοχείου σας.

TikTok

Αναδείξτε μια μοναδική εμπειρία ή ένα ειδικό δωμάτιο του ξενοδοχείου και αυξήστε την απήχησή σας στο TikTok.

Instagram

Προβάλλετε προσφορές και αλληλεπιδράστε με τους χρήστες για να κατανοήσετε τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες και να αυξήσετε τα κέρδη του ξενοδοχείου.

Αυξήστε το Conversion Rate

Πρέπει να είμαστε μπροστά σε κάθε βήμα της διαδικασίας της κράτησης των χρηστών, από την αρχική σκέψη μέχρι την τελική κράτηση. Η διαφήμιση στα social media μας επιτρέπει να στοχεύσουμε ένα εξειδικευμένο κοινό την κατάλληλη στιγμή και να κατευθύνουμε τους ταξιδιώτες στο επίσημο website σας, αυξάνοντας τις συνολικές πωλήσεις σας.

Αποφύγετε τoυς OTAs και μεγιστοποιήστε το κέρδος σας

Καθημερινά τα OTAs ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ για τη διαφήμιση του ξενοδοχείου σας στα social media. Το κύριο πρόβλημα με αυτό, είναι ότι ο τελικός προορσμός στον οποίο κατευθύνεται ο χρήστης, είναι το δικό τους website. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κέρδος ανά κράτηση για εσάς. Ήρθε η ώρα να απεγκλωβιστείτε από την επιρροή που έχουν οι ΟΤΑs στο ξενοδοχείο σας εφαρμόζοντας τη δική σας στρατηγική στα social media!

Ξενοδοχεία | Portfolio

Έχεις Ερωτήσεις?

Μέσω των social media μπορείτε να προσεγγίσετε με ακρίβεια συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, να στοχεύσετε το κοινό σας, με βάση τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές τους και να τους προβάλετε μοναδικές προσφορές του ξενοδοχείου σας. Η αλληλεπίδραση στα social media επιτρέπει την άμεση επαφή με πιθανούς επισκέπτες, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα του brand σας, ενισχύοντας τις σχέσεις και, τελικά, μετατρέποντας το ενδιαφέρον σε κρατήσεις.

  1. Στοχευμένα είδη κοινού: Τα social media προσφέρουν ισχυρές επιλογές στόχευσης κοινού με βάση δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές και άλλα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσεγγίσετε πιθανούς επισκέπτες που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για το ξενοδοχείο σας.
  2. Αλληλεπίδραση και Brand Awareness: Τα social media είναι ένα εξαιρετικό κανάλι για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Μέσω των διαφημίσεων και του οργανικού περιεχομένου, μπορείτε να αποκτήσετε brand awareness, να αναδείξετε την ταυτότητα του ξενοδοχείου σας και να καλλιεργήσετε μια αίσθηση κοινότητας μεταξύ των ακολούθων σας.
  3. Προωθήστε απευθείας κρατήσεις: Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να κατευθύνει τους χρήστες στον ιστότοπό σας ή στην πλατφόρμα κρατήσεων. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να μειώσετε την εξάρτηση από ιστότοπους κρατήσεων τρίτων και να καταγράψετε περισσότερες άμεσες κρατήσεις, εξοικονομώντας προμήθειες.
  4. Μετρήσιμα αποτελέσματα: Οι περισσότερες πλατφόρμες social media παρέχουν αναλυτικά στοιχεία, επιτρέποντας σας να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας. Μπορείτε να μετρήσετε, τα κλικ, τις μετατροπές και πολλά άλλα, αποκτώντας πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών σας.

  • Δημογραφικά στοιχεία: Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα με βάση την ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία, την εκπαίδευση και άλλους δημογραφικούς παράγοντες.
  • Ενδιαφέροντα: Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα με βάση τα ενδιαφέροντά τους, όπως χόμπι, ψυχαγωγία και brand τα οποία ακολουθούν ήδη.
  • Συμπεριφορές: Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα με βάση τις συμπεριφορές τους στο διαδίκτυο και εκτός σύνδεσης, όπως το ιστορικό αγορών, τις επισκέψεις σε websites και τη χρήση εφαρμογών.
  • Επαφές: Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που είναι συνδεδεμένα με τη σελίδα σας στο Facebook, τους φίλους σας ή τους φίλους των φίλων σας.
  • Όμοια είδη κοινού: Μπορείτε να δημιουργήσετε παρόμοια είδη κοινού με βάση τους υπάρχοντες πελάτες ή τους επισκέπτες του website σας. Αυτό σας επιτρέπει να προσεγγίσετε άτομα που είναι παρόμοια με τους υπάρχοντες πελάτες σας και είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για αυτά που έχετε να προσφέρετε.

Οι διαφημίσεις στα social media έχουν μεγάλη σημασία για το ξενοδοχείο σας για τους παρακάτω λόγους:

  1. Στοχευμένη προβολή: Οι διαφημίσεις στα social media επιτρέπουν την ακριβή στόχευση, παρέχοντας σαςτην δυνατότητα να προσεγγίσετε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές. Αυτό διασφαλίζει ότι οι διαφημίσεις σας προβάλλονται σε άτομα που είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σας.
  2. Αλληλεπίδραση και Brand Awareness: Αυτές οι διαφημίσεις διευκολύνουν την άμεση επαφή με ένα ευρύ κοινό, βοηθώντας σας να προβάλλετε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου σας, να χτίσετε brand awareness και να δημιουργήσετε μια σχέση με πιθανούς επισκέπτες.
  3. Οπτικοακουστική Προώθηση Περιεχομένου : Οι πλατφόρμες social media υπερέχουν στην οπτική επικοινωνία. Μέσα από συναρπαστικές εικόνες και βίντεο, μπορείτε να απεικονίσετε ζωντανά την ατμόσφαιρα, τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες του ξενοδοχείου σας, επηρεάζοντας σημαντικά τους πιθανούς επισκέπτες.
  4. Κανάλι απευθείας κρατήσεων: Τα social media μπορούν να ανακατευθύνουν τους χρήστες απευθείας στην πλατφόρμα απευθείας κρατήσεων, μειώνοντας την εξάρτηση σας από website κρατήσεων τρίτων.
  5. Μετρήσιμα αποτελέσματα: Οι πλατφόρμες social media προσφέρουν ολοκληρωμένα αναλυτικά στοιχεία, επιτρέποντας σας να παρακολουθείτε την απόδοση της καμπάνιας. Αυτά τα δεδομένα βοηθούν στη βελτίωση των στρατηγικών κατανοώντας τι είναι αποτελεσματικό και τι χρειάζεται προσαρμογή.
  6. Ευέλικτες και δημιουργικές καμπάνιες: Οι διαφημίσεις στα social media προσφέρουν ευελιξία στις μορφές διαφημίσεων και στους στόχους της καμπάνιας. Αυτό επιτρέπει την προσαρμογή καμπανιών σε διαφορετικούς σκοπούς, είτε πρόκειται για την προώθηση ειδικών προσφορών, για εκδηλώσεις ή για ενίσχυση του brand awareness.

Ουσιαστικά, οι διαφημίσεις στα social media είναι καθοριστικής σημασίας για την ακριβή στόχευση στο κοινό, την αποτελεσματική αλληλεπίδραση, την ανάδειξη των προσφορών του ξενοδοχείου σας και, τελικά, την ώθηση σε απευθείας κρατήσεις.

Έχεις ακόμα απορίες? Επικοινώνησε μαζί μας

Θέλετε να Συνεργαστούμε;

Παλαιάς Καβάλας 65, Αθήνα

Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας?

Έχεις κάποιο Project στο μυαλό σου? ΑςΞεκινήσουμε

Subscribe για να μην χάνεις τα νέα του κλάδου μας.

Explore
Drag