Δυσκολεύεστε Nα Aποκτήσετε Aπευθείας Kρατήσεις;
Γνωρίστε την ADIGITAL Hotel Marketing Agency.
Η αύξηση των εσόδων του ξενοδοχείου σας με απευθείας κρατήσεις είναι αυτό που μας ξεχωρίζει
Μικρότερη Προμήθεια Ανά Κράτηση
Υψηλότερα 'Εσοδα Ανά Δωμάτιο
Χαμηλότερα Ποσοστά Ακύρωσης
Ειλικρινά Τώρα, Πιστεύετε Πως τα OTAs Είναι ο Μόνος Τρόπος Για να Αυξήσετε την Πληρότητα του Ξενοδοχείου σας
Η Booking, η Expedia και οι υπόλοιποι OTAs (ONLINE TRAVEL AGENCIES) έχουν το μονοπώλιο στη στρατηγική προώθησης του ξενοδοχείου, στα κανάλια Metasearch και στις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας.
Αυξήστε Τις Απευθείας Κρατήσεις Τώρα
Γιατί Όχι Μόνο OTAs?
Ας το παραδεχτούμε! Το να βασίζεστε μόνο σε ΟΤΑs και άλλους μεσάζοντες για να γεμίσετε το ξενοδοχείο σας δεν είναι η καλύτερη επιλογή…
Πληρώνετε υψηλότερες χρεώσεις ανά κράτηση (>18%)
Μειώση της Aναγνωρισιμότητας του Βrand σας
Υψηλότερα Ποσοστά Ακύρωσης
Ο Πελάτης σας Ανήκει στους OTAs
Γιατί Όχι ένα Οποιοδήποτε Αgency?
Η πρόσληψη επαγγελματιών μάρκετινγκ χωρίς εξειδίκευση στον κλάδο της φιλοξενίας, επιφέρει ακόμη χειρότερα αποτελέσματα για το ξενοδοχείο σας
Ο ανταγωνισμός με τους εξειδικεύμενους στο κλάδο marketers των OTA, αποτελεί παγίδα για τα περισσότερα agencies.
Οι διαφημίσεις που δημιουργούνται βασίζονται σε τακτικές διαφορετικών κλάδων
Δεν αξιοποιούνται όλα τα κανάλια του κλάδου στο έπακρον, όπως αυτα του Metasearch
Πόσο Μου Κοστίζει?
Το αποτέλεσμα των διαφημιστικών ενεργειών σας, μέχρι στιγμής επιφέρει:
Τεράστια επένδυση διαφημιστικού budget, με ελάχιστα έως μηδενικά αποτελέσματα
Αυξημένη εξάρτηση από OTA’s και ταξιδιωτικούς πράκτορες
Διεύρυνση του υπάρχοντος rate disparity
Έλλειψη εμπιστοσύνης στις δυνατότητες του μάρκετινγκ
Η ADIGITAL είναι ο digital marketing συνεργάτης που θα αναβαθμίσει τις απευθείας κρατήσεις του ξενοδοχείου σας, ελευθερώνοντας χρόνο για να διευθύνετε την επιχείρησή σας.
Βήμα 2
Όντας ειδικοί στο Hotel Marketing, xτίζουμε τη ψηφιακή προβολή του ξενοδοχείου σας με δημιουργικότητα, και ψηφιακό σχεδιασμό βάσει της πολυετούς εμπειρίας μας στον τουριστικό κλάδο.
Προσαρμογή του website στις ανάγκες της αγοράς
Διαχείριση των social media λογαριασμών με βάση τα πιο πρόσφατα ταξιδιωτικά trends
Συνδυασμός της στρατηγικής μάρκετινγκ με κανάλια OTA και Metasearch, με σκοπό τη μεγιστοποιήση του κέρδους σας
Bήμα 3
Αυξάνουμε τις απευθείας κρατήσεις σας μέσω εξατομικευμένων διαφημίσεων
Δημιουργία προσαρμοσμένων διαφημίσεων ξενοδοχείου με βάση το εκάστοτε κανάλι προβολής
Αξιοποίηση των Google Hotel Ads, TripAdvisor Ads, Trivago Ads, απογειώνοντας τις απευθείας κρατήσεις
Καθημερινή παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και βελτιστοποίηση
— Κριτικές Πελατών
Τι Είπανε
για εμάς
οι πελάτες μας.
Από την πρώτη στιγμή, η Adigital υπήρξε πολύτιμος σύμμαχος στη στρατηγική μας για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων NLH. Με τις στοχευμένες καμπάνιες και την καινοτόμο προσέγγισή τους, έχουμε πετύχει εκπληκτικά αποτελέσματα σε κρατήσεις και αναγνωρισιμότητα. Η συνεργασία μας συνεχίζεται με νέες προκλήσεις και στόχους
Κωνσταντίνος Πικιός
Διευθυντής Πωλήσεων της NLH Hotel Group
Η συνεργασία μας με την Adigital ήταν πραγματικά άψογη. Πάντα διαθέσιμοι όταν τους χρειαζόμασταν, κατάφεραν να αναβαθμίσουν την ψηφιακή παρουσία των βιλών μας και να μας βοηθήσουν να ξεχωρίσουμε. Η εξειδίκευσή τους στον τομέα του hospitality φάνηκε από την πρώτη στιγμή, καθώς κατανοούν τις ιδιαίτερες ανάγκες μας και προσαρμόζουν κάθε στρατηγική με γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. H συνεργασία μας συνεχίζεται με στόχο ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες.
Γιώργος Τσιμαχίδης
General Manager at Amallini Suites Mykonos
Πρώτη χρονιά που επενδύω σε marketing για το κατάλυμά μου και η Αdigital κατάφερε να ξεπεράσει κάθε στόχο! Η πληρότητα έφτασε στο 85% συνολικά, με τις απευθείας κρατήσεις από το website μου να είναι στο 40%, αποδεικνύοντας την εξειδίκευσή τους στον κλάδο της φιλοξενίας.
Δημήτρης Καραμποΐκης
Owner at Villa Vosalia
Ξενοδοχεία | Portfolio
Συχνές Ερωτήσεις
Από όλους τους τομείς της οικονομίας, κανένας δεν επηρεάζεται τόσο πολύ από τις ψηφιακές τάσεις όσο ο κλάδος της φιλοξενίας. Χωρίς μάρκετινγκ, οι πιθανοί πελάτες δεν θα μάθουν ποτέ για το ξενοδοχείό σας. Γι' αυτό πρέπει να "ΦΩΝΑΞΕΤΕ" για την επιχείρησή σας και να διαφημίσετε το όνομα του ξενοδοχείου σας. Όσο περισσότεροι μάθουν για εσάς, τόσο περισσότεροι θα αρχίσουν να σας θυμούνται.
Τα Social Media μπορούν να σας βοηθήσουν να διαδώσετε την ύπαρξη αλλά και τις μοναδικές παροχές που προσφέρει το ξενοδοχείο σας. Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο μας “Tips για την Aύξηση των Ξενοδοχειακών Κρατήσεων Χρησιμοποιώντας τα Social Media’’ και να μάθετε πώς μπορείτε να τα εκμεταλλευτείτε.
Και τα δύο είναι βασικά κανάλια μάρκετινγκ για κάθε ξενοδοχείο:
- Το μάρκετινγκ μέσω μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι η πρακτική χρήσης πληρωμένων διαφημίσεων για να ανεβείτε ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google Ads).
- Από την άλλη, το μάρκετινγκ μέσω metasearch καναλιών όπως το Google Hotel Ads, το Tripadvisor ή το Trivago ως κανάλια διαφήμισης για την αύξηση του awareness και την απόκτηση απευθείας κρατήσεων στο ξενοδοχείο σας.