Skip links

Google Ads
Για Ξενοδοχεία

Προσεγγίστε τους κατάλληλους επισκέπτες για το ξενοδοχείο σας.

Προωθήστε το ξενοδοχείο σας και ενισχύστε τις direct κρατήσεις.

Στις μέρες μας, οι άνθρωποι βρίσκουν αυτό που ψάχνουν, μέσω των μηχανών αναζήτησης. Το Google είναι το μεγαλύτερο εργαλείο αναζήτησης στο οποίο οι εν δυνάμει πελάτες σας, αναζητούν το επόμενο κατάλυμα για τις διακοπές τους

Μείωση κόστους ανά κλικ (CPC)

Αύξηση των απευθείας κρατήσεων

Αύξηση του ROAS

Εφαρμόζουμε τις πιο αποδοτικές τακτικές διαφημίσεων Google για ξενοδοχεία.

Η ομάδα μας, εξειδικευμένη στο τομέα του Hotel Advertising και των Google Ads, χτίζει καμπάνιες που προσαρμόζονται στις ανάγκες του ξενοδοχείου σας. Αφού συλλέξουμε και αναλύσουμε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των δημογραφικών στοιχείων των χρηστών, της εποχικότητας και του ανταγωνισμού, είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε τις διαφημίσεις που θα μετατρέψουν τους δυνητικούς πελάτες σας σε τελικούς επισκέπτες του ξενοδοχείου σας.

Ξενοδοχεία | Portfolio

Έχεις Ερωτήσεις?

Η αύξηση της ψηφιακής παρουσίας του ξενοδοχείου σας είναι υψίστης σημασίας στην βιομηχανία του τουρισμού. Τα Google Ads προσφέρουν μια ισχυρή πλατφόρμα για την προβολή του ξενοδοχείου σας σε ένα τεράστιο κοινό που αναζητά καταλύματα. Αξιοποιώντας τα εργαλεία προσέγγισης των χρηστών και τις δυνατότητες στόχευσης της Google, το ξενοδοχείο σας μπορεί να ξεχωρίσει ανάμεσα στον ανταγωνισμό, προσεγγίζοντας πιθανούς επισκέπτες τη στιγμή που αναζητούν επιλογές διαμονής.

Με τα Google Ads, έχετε την ευελιξία να δημιουργήσετε καμπάνιες υψηλής στόχευσης, προσεγγίζοντας συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, γεωγραφικές τοποθεσίες, ακόμη και χρήστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για παρόμοια καταλύματα.

Για να προσελκύσετε επισκέπτες στο ξενοδοχείο σας χρησιμοποιώντας τα Google Ads, είναι απαραίτητη μια στρατηγική προσέγγισης. Ακολουθεί ένας αναλυτικός οδηγός για το πώς να αξιοποιήσετε αποτελεσματικά τα Google Ads για να αυξήσετε τις κρατήσεις και να προσελκύσετε επισκέπτες:

  1. Ορίστε το κοινό σας: Ορίστε ποιο είναι το κοινό-στόχο σας. Στοχεύετε σε επαγγελματίες ταξιδιώτες, οικογένειες, άτομα που αναζητούν κατάλυμα ή ακόμα και σε πιο συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Το να γνωρίζετε το κοινό σας, σας βοηθά στη δημιουργία ακριβών διαφημιστικών καμπανιών.
  2. Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Διεξάγετε ενδελεχή έρευνα λέξεων-κλειδιών για να κατανοήσετε ποιους όρους χρησιμοποιούν οι πιθανοί επισκέπτες για να αναζητήσουν καταλύματα. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Keyword Planner για να προσδιορίσετε λέξεις-κλειδιά υψηλής απόδοσης που σχετίζονται με το ξενοδοχείο σας.
  3. Βελτιστοποίηση σελίδας προορισμού: Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προορισμού σας είναι βελτιστοποιημένες για μετατροπές. Θα πρέπει να είναι φιλική προς το χρήστη, να φορτώνονται γρήγορα και να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στους πιθανούς επισκέπτες για να προβούν σε κράτηση.
  4. Γεωγραφική στόχευση: Χρησιμοποιήστε τη γεωγραφική στόχευση για να εστιάσετε τις διαφημίσεις σας σε περιοχές όπου το κοινό-στόχο σας είναι πιο πιθανό να βρίσκεται.
  5. Παρακολούθηση και ανάλυση απόδοσης: Χρησιμοποιήστε το Google Analytics και τα αναλυτικά στοιχεία της πλατφόρμας διαφημίσεων για να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας. Προσδιορίστε ποιες διαφημίσεις, λέξεις-κλειδιά ή μέθοδοι στόχευσης προκαλούν τις περισσότερες μετατροπές και προσαρμόστε τη στρατηγική σας ανάλογα.
  6. Επαναστόχευση καμπανιών: Υλοποιήστε καμπάνιες επαναστόχευσης για να προσεγγίσετε χρήστες που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν το website σας αλλά δεν έχουν κάνει κράτηση. Υπενθυμίστε τους για το ξενοδοχείο σας μέσω display ads ή search ads για να τους ενθαρρύνετε να ολοκληρώσουν την κράτησή τους.
  7. Συνεχής βελτιστοποίηση: Βελτιστοποιείτε τακτικά τις καμπάνιες σας. Δοκιμάστε διαφορετικές παραλλαγές διαφημίσεων, για να βελτιώσετε την απόδοση. Προσαρμόστε τις διαφημίσεις σας βάση των πληροφοριών από τα αναλυτικά στοιχεία.
  1. Προβολή brand και αύξηση απευθείας κρατήσεων: Η χρήση των Google Ads δημιουργεί μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία για το ξενοδοχείο σας. Αυτή η ορατότητα όχι μόνο ενισχύει την αναγνώριση του brand σας, αλλά ενθαρρύνει επίσης τους πιθανούς επισκέπτες να κάνουν κράτηση απευθείας μέσω του ιστότοπού σας, μειώνοντας την εξάρτηση από πλατφόρμες κρατήσεων τρίτων.
  2. Ακριβής Στόχευση: Τα Google Ads σάς επιτρέπουν να στοχεύσετε συγκεκριμένα το ιδανικό κοινό σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας για να προσεγγίσετε χρήστες με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία, την τοποθεσία τους, ακόμη και τα ενδιαφέροντα τους ή τις προηγούμενες συμπεριφορές τους που σχετίζονται με καταλύματα. Αυτή η μορφή στόχευσης διασφαλίζει ότι οι διαφημίσεις σας προβάλλονται σε όσους είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο σας
  3. Παρακολούθηση απόδοσης σε πραγματικό χρόνο: Η πλατφόρμα παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των διαφημίσεών σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε μετρήσεις όπως κλικ, εμφανίσεις και μετατροπές. Αυτά τα δεδομένα σας δίνουν τη δυνατότητα να κατανοήσετε ποιες στρατηγικές λειτουργούν και ποιες χρειάζονται προσαρμογές, οδηγώντας σε πιο έξυπνες και αποτελεσματικές προσπάθειες μάρκετινγκ.

Χρησιμοποιώντας το Google Ads, το ξενοδοχείο σας μπορεί να αξιοποιήσει αυτά τα πλεονεκτήματα για να ξεχωρίσει στον ανταγωνιστικό κλάδο της φιλοξενίας, να αυξήσει τις απευθείακρατήσεις και να δημιουργήσει μια σταθερή παρουσία στο διαδίκτυο.

Έχεις ακόμα απορίες? Επικοινώνησε μαζί μας

Θέλετε να Συνεργαστούμε;

Παλαιάς Καβάλας 65, Αθήνα

Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας?

Έχεις κάποιο Project στο μυαλό σου? Ξεκίνα Τώρα

Subscribe για να μην χάνεις τα νέα του κλάδου μας.

Explore
Drag